"Vackert och användbart! Funderar bara på om jag ska beställa en i small också ♥️"
— Annika Govers, om Andningssmycke – Större (fd mellan)
"Sånt fint smycke! Kommer köpa flera och ge i julklapp nu 😍"
— Erika, om Andningssmycke i silver (i presentpåse)
"Jag är väldigt nöjd 😜 Fin som smycke också 🤗"
— Mia Ekdahl, om Andningssmycke i silver (i presentpåse)
"Prisvärd och fin hammock, gillar den mer än min hennessy. Man ligger skönt och nästan helt platt, ja den är asymmetrisk och det gillar jag. Frugangodkänd!"
— johnleonemanuel, om Momo Jord Hammock
"Älskar mitt andningssmycke. Det hänger alltid lätt tillgängligt i en fin silverkedja runt halsen."
— Åsa, om Andningssmycke i silver (i presentpåse)
"Hej! Är jättenöjd med andningssmycket Fint och användbart"
— Karin Wernersson, om Andningssmycke i silver (i presentpåse)